onsdag 21. september 2011

Vi møter Petter Juuhl før Battle of Lund

Hvordan har du forbredt deg før matchen?
Jeg har forbredt meg med en lang og hard oppkjøring på 2 måneder

Hvordan har oppkjøringen vært ?
helt ok, men kunne ha vært litt bedre ettersom jeg har hatt et skadet ben og litt sykdom.

Hva vet du om din motstander?
 jeg vet at han er en dyktig og litt vill fighter så jeg får ha tungen rett i munnen :P

Hva er din fight record til nå ?
34 kamper ;26 vinn  7 tap 1 uavgjort 10 k.o

Hvordan avslutter du kampen ?
 med seier !!!!!!!

Hva ser du mest frem til med kampen og hva ser du mest frem til når kampen er vel overstått ?
ser frem i mot og fighte for det er det jeg har gjort halve livet og det er en liten stund siden sist. Men gleder meg til å ikke tenke så mye  på vekta .

Du skal gå A match , kan du forklare forskjellen på dette og en typ b eller C match ?
 A kamp 5 runder 3 min, B kamp 5 runder 3 min og C er 3 runder 2 min

Hva er neste mål etter Battle of Lund ?
tittel kamp i desember =)

Vi ønsker Petter CHOK DEE i helgen :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar