onsdag 10. august 2011

Møt Frontline´s coach EIRIK DIGRE

Eirik trener i dag både MMA klasser og Thai klasser her på FMT .
Han er en av 3 hoved trenere på gymmet og er en mann med mye erfaring , han gjerne deler med sine elever.


Eirik selv om sin erfaring innen Muay thai og MMA :



Jeg startet med thaiboksing i 1991, og gikk min første match samme året. Vi åpne en liten klubb rundt 1992, hvor jeg raskt fikk treneransvar. For det meste var det kompiser fra nærmiljøet som holdt på, og det var ikke så ofte at vi gikk kamper. Fra 1997 startet jeg med MMA/ shootfighting. Jeg gikk min første kamp under disse reglene i 1998, og var instruktør fra 1997. Siden har jeg gått en del flere kamper under forskjellige regler, og la opp i 2003. i 2011 gjorde jeg comeback i proff MMA, 40 år gammel. Foreløpig siste kampen min var i Thailand sommeren 2011, da under Muay Thai regler. Jeg har vært trener for mange av de mest profilierte fighterne i MMA og Muay Thai i Norge. Med gull fra EM i thaibosking, bronse fra VM, en svensk mester samt KO seier i Rumble of The Kings, har jeg nok hatt mer suksess som trener enn som fighter. I dag er jeg trener for både Muay Thai og MMA her på Frontline, og jobber til daglig som fysioterapeut i Bærum kommune.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar