søndag 12. februar 2012

Alive finale i helgen

Team FMT gratulerer Frank og Andre med hvert sitt sølv i Alive i helgen .

Update fra Frank etter helgen lyder som følger :

"siden jeg hadde ett gull og ett sølv fra tidligere turnering så blei jeg trukket rett i semifinalen sammen med Joel Monto han hadde også ett gull og ett sølv så vi gikk vær vår kamp og vant lett begge 2 men når d hvar finale så satte han en kvelning (Giliotin) på meg etter 142 og jeg rakk ikke og bruke noe av mitt game får og komme meg ut den jeg måtte klappe med en gang ellers hadde jeg sovna..
André ; var bare 3 stk i klassen hans og første kampen hans så dro han ut en på beinlås ganske kjapt så gikk han finalen 8 minutter mot Tomas og der vant Tomas med en pasering så blei 2 sølv men en alt i alt  kjempe bra tur over til mange av mine svenske fighting venner som jeg har blitt kjent med gjennon de 40 sw kampene jeg har gått.
Nå er det fokus på Frontlineopen om 2 uker =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar