fredag 2. mars 2012

Nm i thaiboksing , dagen før dagen.

Det er timer igjen til avreise og Frontline Muay Thai sine fightere virker klare til helgens stevne.


 Under siste uken før match har det vært mye trening på våre dyktige fightere , men smilene er på plass enda og vi har spurt de litt om Nm og oppkjøringsuken.


 Joakim Siljuberg:Gleder meg veldig mye til dette stevnet, føler for hver gang jeg trener meg opp til kamp så blir det bare bedre å bedre:) vet ikke så veldig mye om de jeg eventuelt kan møte men har hørt at de er dyktige fightere. Mentalt er jeg ganske rolig eneste er at jeg føler meg mer gira enn noen gang, treninga fram til dette har vært hard å go. Føler meg sterk psykisk og bedre form enn noen gang. Dette kommer til å bli et knall bra stevne å gleder meg kjempe mye til å delta:) Chock Dee til alle som skal delta. IM READY!!!!

Adnan Ashraf:Gleder veldig mye ,oppkjøringen har vært intens trening hverdag ,vet ikke så mye om han men regner med han er en dyktig fighter ,mentalt er jeg ganske rolig , har konsentrert om treningen veldig mye, mye løping pad work sparring slått mine rekorder i 5 og 10 km he he få føler meg sterk psykisk  dette blir et super bra nm stevne tror jeg  lykke til alle sammen chok dee
 Fatima Pinto :
*Hvilke forventinger har du til stevnet?
Jeg tror det kommer til å bli et bra stevne. Alle er innstilt på å få til et bra NM. Det blir spennende å se hvordan det fungerer å ha NM på et utested, men de har jo hatt et vellykket stevne der før.
*Hvordan har oppkjøringen din vært ?
Oppkjøringen har vært bra. Jeg kom jo hjem fra Thailand for to uker siden og treningen der nede har jo vært veldig bra. Jeg har ikke fått trent like bra etter at jeg kom hjem pga jobb og litt skader, men jeg har trent hver dag. Jeg er i god form og jeg er klar for fight
*Hva vet du om din motstander/motstandere?
Jeg har blitt ganske godt kjent med Anne Line siden hun også var i Thailand. Hun trener til vanlig Jiu jitsu, hun begynte med thaiboksing i høst tror jeg. Jeg kjenner ikke Anni så godt som fighter men jeg har hørt litt om henne.
*Hvordan forbreder du deg mentalt før et stevne som NM?
Det er viktig å ha hodet på rett plass når man fighter. For meg handler det mye om å være fysisk klar da kommer mye av seg selv. Og så har jeg jo mine rutiner som jeg gjør før kamp. Det er noe jeg tror de fleste fightere har.

Magnus W.Nilsen :
Hvilke forventinger har du til stevnet?
Jeg både gruer og gleder meg til Nm på engang. men ser på Nm som den største utfordringen min hittil. Så dette blir spennende. 
*Hvordan har oppkjøringen din vært ?
Oppkjøringen har vært bra føler jeg selv,tross alt det har vært mye skole og jobb ved siden av. Tiden har gått veldig fort fra jeg startet oppkjøringen. 
*Hva vet du om din motstander/motstandere?
Jeg vet ikke så mye om han. Har hørt han er dyktig og at det kan bli en spennende kamp. 
*Hvordan forbreder du deg mentalt før et stevne som NM?
Jeg har egentlig bare latt det gå av seg selv. jeg tenker ikke så mye på gameplan osv, siden jeg liker å tilpasse meg etter som kampen går.



 Vi ønsker våre fightere chok dee i helgen ; Petter Juuhl , Fatima Pinto , Daniel Lopez , Joakim Siljuberg , Adnan Ashraf , Magnus W Nilsen.

Team FMT ser frem til NM i Kristiansand i helgen =)

1 kommentar: